Tallinna Kõrgem IT tehnikum
01.07.2025
Erki Saabas iseloomustus

Praktikant: Erki Saabas. Amet: helpdeski klienditoe spetsialisti töö. Periood: 1.01.2009 a. kuni 2.06.2009 a.

Tema põhilisteks tööülesanneteks oli Programmerida helpdeski tarkvara. samuti ka Programmerida helpdeski tarkvara..

Erki saavutab kõigiga hea kontakti, toetab kolleege ning jagab oma häid erialaseid teadmisi ka kaaslastele. Erki on tagasihoidlik ja järjekindel, näitas üles aktiivselt huvi Elion infotehnoloogiliste süsteemide vastu. Oma tööülesannetega sai ta väga hästi hakkama, ta tegi isegi rohkem kui me oodata oskasime. Tema teab ja oskab ning temalt küsivad kolleegid meeleldi nõu ja abi just aruvti riist- ja tarkvara osas. Erki Saabas on antud erialal pädev.

Vastavalt praktika programmile pidas õpilane praktika pärvikut ja tal on valminud õigeagselt praktika aruanne. Praktikant sai hakkama kõikide kokkulepitud ülesannetega ning üldhinnang

Tunnetas vastutust ja kohustust tööülesannete täitmisel, mis on eriti oluline infotehnoloogia turvalisuse tagamisel. Praktika juhendajana jäin praktikandi tegevusega väga rahule.

ja hindan tema praktikat hindega A.

Lugupidamisega